02/04/2026
Beste programmator,
Ja.
’t Is waar.
We hadden het beloofd…
We gingen ermee ophouden.
U zou van ons geen last meer hebben..
Maar ja…
We blijven van diverse C.C.’s vragen krijgen om onze voorstelling ‘De Sneeuwman’ volgend seizoen toch nog te komen spelen.
Daarom – en omdat we er zelf natuurlijk ook nog ongelooflijk veel zin in hebben – hebben we besloten die ene voorstelling toch nog even op het repertoire te laten staan. Weliswaar voor een (naar onze normen) vrij korte periode.
Van 10 december 2026 tot 12 februari 2027.
Alle (praktische) informatie en onze trailer kan u hier terugvinden.
https://tweelicht.be/de-sneeuwman/
Dus.
Ja.
We willen nog.
En als u nog wil…
Graag.
Tweelicht & Zoon