AI NEPAL Hi ! This is a AI photo Posting page. We uploads Funny and Emotional AI generated Pictures here.

04/27/2026
04/27/2026

म अदुवा… सानो छु तर power ठूलो 😏
infection सँग fight गर्छु, body warm राख्छु 💪
metabolism पनि boost गर्छु 😎
तर तिमी मलाई ignore गर्छौ…
अनि बिरामी भएपछि मात्र सम्झिन्छौ 😂”

04/26/2026

I am vindicated

04/25/2026

तिमी बिहान उठ्नेबित्तिकै गल्ती गर्छौ 😐”

Dialogue:
“म कागती हो 🍋
ममा Vitamin C धेरै हुन्छ 😌
immunity बढाउँछु, digestion सुधार्छु 💪
fat burn मा पनि help गर्छु 😎
बिहान पानीमा मलाई मिसाएर पिउ…
तर तिमी उठ्नेबित्तिकै phone स्क्रोल गर्छौ 😂”

04/24/2026

“म करेला जस्तो देखिन्छु होला… तर म nature ko doctor हुँ 😌
ममा fiber र antioxidant हुन्छ
body detox गर्छु, sugar control मा help गर्छु 💪
तिमी मलाई तितो भनेर avoid गर्छौ…
अनि problem हुँदा hospital दौडिन्छौ 😏”

04/24/2026

“Small but deadly 🌶️”🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤣🥰🤣🤣

04/24/2026

My name is mo:mo . Do you like me ?

04/24/2026

Hello , How are you??

04/24/2026

Ma Kera Ho ki I phon???

02/12/2026

Stand up comedy Nepal!

Address

130 Eddy Street San Francisco
San Francisco, CA
94102

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when AI NEPAL posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category