07/02/2021
✨Magnolia’nın tarihimizde ki çıkışını anlatmıştım ama aramıza yeni katılanlar için konuyu tekrar ele almak istiyorum.
Bu muhteşem lezzete bayıldığınızı farkındayım. Buna bayılanlar aynı zamanda pasta kesilirken tepside kalan parçaları yemek için sessizce pastanın kesilişini bekleyenlerle aynı kişiler aslında...
Pastanın yoğun kreması arasına sıkışan meyvelerin dilim çıkartılırken hırpalanması sonucu tabanda biriken parçaların, sonrasında hiç tabağa koymaya ihtiyaç duymadan bir çatal yardımı yada iki parmağı daldırarak direk ağıza atılarak çok hızlı tüketilen pasta artıkları 🤫
Sonra bakmışlar ki bir grup insan sırf pasta artığını yemek için pasta alıyor. Ticari zekası iyi olan birkaç akıllı bunları kaselere doldurarak piyasaya satışa sürmüşler adınada Magnolia demişler 🤑
Biliyorum ki tarif isteyenler olucaktır. Pastacı kreması içine elinize gelen meyveleri kaselere doldurarak magnolia elde edebilirsiniz.
Dip not: Pastacı kreması aslaaa kremşanti değildir. Un,süt,şeker karışımıdır. Lütfen net tarif istemeyin 😂 sonuçta bizde ekmek paramızı buradan çıkartıyoruz 🤷🏼♀️ birazcık emek ve araştırma ile eminim iyi sonuçlar alabilirsiniz🙏🏻