14/11/2017
Bakü beni çok iyi karşıladı!
Yeni insanları ve sokağı keşfetmek hiç bu kadar keyifli olmamıştı.
Güzel lezzetleri, mekanları, insanları ve tezatlarıyla dolu bu şehirde sosyalleşmek ve yaşama dahil olmak çok kolay. Bize çok yakın ve bir o kadar da uzak bir coğrafyada farklı dilleri konuşarak anlaşabilmek bana çok iyi hissettirdi.
Tanıştığımız andan itibaren beni dost olarak gören ve kısa bir zamanda bu şehri bana sevdiren Nigar, Amin ve Rovshan’a çok teşekkür ederim 🙏