11/08/2025
Diplomalar bu kadar gündemdeyken bu fotoğraf burada dursa iyi olur gibi geldi.O zamanlar ülke çalkantılı,Soma faciasının acısı çok taze,Gezi olalı 1 sene olmuş,gidişat çok kötü…Daha kötünün kötüsünün kötülerinin yaşanacağını bilmiyoruz tabii zannediyoruz ki çok kötü.Bölüm başkanı benden mezuniyet konuşması yapmamı rica etmişti.Ben de yaşananları yumuşak bir üslupla anmayı ihmal etmeden bir metin hazırlamış gözden geçirmeleri için teslim etmiştim.Törene bir saat kala o zamanlar idealist maskesi takınan dekanımız konuşmayı düzenlememi istemişti.Düzenlemekten kastım da çiçekler,kuşlar,böcekler, yaşasın mezun olduk gibi bir içerik talebi.Ben de zaten dikkatli bir metin yazdığımı,bahsettikleri şekilde bir konuşma yapamacağımı belirtmiştim.Son anda başka bir bölümden bir öğrenci hayal ettikleri mezuniyet konuşmasını gerçekleştirmişti☺️O zaman kimin aklına gelmişti hatırlamıyorum yaşanılan acıları anmak adına a4lere başlıklar yazdırıp cüppelerin içinden çıkartarak tören esnasında toplu bir fotoğraf vermiştik.O arada yakından çekilmiş bu fotoğraf sanırım en içime sinen mezuniyet fotoğrafımdır.Yapabileceğim şeyler kısıtlıydı belki ama en azından sessiz kalmamıştım.Belki konuşmamı yapabilmiş olsam bu fotoğraf kadar anlamı olmazdı.Mezuniyetin üzerinden 11 yıl geçmiş olmasına rağmen biz hala Soma için sağlanmayan adaleti konuşuyoruz.Onun üzerine katman katman acılar eklendi,bırak adaleti hiç birinin yasını bile tutamadık.Hayat öyle bir tıkandı ki hak hukuk adalet diye çığlık atma isteğiyle dolduk taştık.Bu kadar yazmışken eklemek isterim.Bu profil zaman içerisinde ressamdan sahne tasarımcısına,sahne tasarımcısından duvar ressamına ve eğitmene evrilen bir sanatçının profili olarak işlemeye devam edecek.Yolum daha nerelere evrilir ben de bilmiyorum ama sanatın her daim hayatımın büyük bir parçası olacağı kesin.Paylaşım sıklıklarım nasıl olur,onu da bilmiyorum.Ülke gündemindeki acılar azaldıkça sanırım benim tebessüm ettiren içeriklerim de artacaktır.🎨 Bir süredir profili gündemden uzak tutamadığım için üzgünüm,ama üzüntüm daha çok gündemden kaynaklı.Ben her zaman iyiliğin artması dileğiyle elimden gelen neyse onu yapacağım.Buraya kadar okumuş olanlara teşekkürler,sevgiler🌸