18/05/2026
Bazen dinlenmeye ihtiyaç duyup biraz ortadan kaybolabilmenin çok değerli olduğunu düşünüyorum. Ama arka planda soluk almadan çalışırken “her şeyi bırakmış” gibi görünmek kesinlikle istemem 🥲
Stüdyoda en çok konuştuğumuz şeylerden biri; istediğimiz şey için düzenli bir şekilde çalışmaya devam etmek, istediğin şey her ne ise bu geçerli... Açıkçası son dönemde ben sosyal medya yönetimi açısından bu konuda baya bocaladım… Sanırım bu aralar düzenli sürdürebildiğim tek şey annelik ve eğitmenlik. Gerçi onlar da “zorunlu düzen” kategorisine giriyor olabilir 🫣
Eğitmen arkadaşlarımla birlikte Stüdyo’da kurduğumuz yapıya çok inanıyorum. Verilen eğitime, her öğrenciye yaklaşım şeklimize ve gerçekten öğrenci odaklı bir alan oluşturmaya gösterdiğimiz gayrete… Buraya gelen birçok kişinin “Keşke sizi daha önce bulsaydım” demesi bana hep aynı şeyi hatırlatıyor: yapılan işi görünür kılmak da gerçekten ciddi bir emek ve mesai gerektiriyor..
Bir süredir arka planda yeni bir ekip oluşturma sürecindeyim. Sizlere daha hızlı dönüş yapılabilmesi, düzenli olarak yeni sınıfların açılabilmesi, stüdyodaki dans derslerini destekleyecek ek derslerin oluşturulması ve dans alanıyla ilgili paylaşımlara yeniden dönebilmek için…
Bu süreçte web sitemiz güncellendi, sizlere hızlı dönüşler sağlayabileceğimiz otomatik bir sistemin oluşumu da bugün bitti ✨ Gerçekten uzun mesailer gerektirdi ama sonunda hazırız!
Bu yeni sürecimizde aklımda hep aynı cümle dönüp duruyor; ‘kendine uyan bir ritimde düzenli devam edebilmek’ 🪷
Yaza girerken hepimize sürdürülebilir bir tempo, keyifle devam edebileceğimiz bir düzen, kendimizi birazda olsa merkeze alabilecek cesaret ve bolca güzel enerji diliyorum 🤸🏽
Biliyorum, bir çoğumuzun buna ihtiyacı var 🫂
Bir de yaza merhaba partisi yapsak aslında ne güzel olur dimi 🥹