06/02/2020
Dün akşam 'da sevgili arkadaşım ' ın seneler önce sihirli elleri ve eşsiz zekasından doğan Begonviller Yaza Açar mı? adlı oyununun prömiyerini gerçekleştirdik. Bazı doğum süreçleri vardır normal doğum dersin hesap tutmaz sezaryen olursun bazen de tam tersi.. Bebeğim diye gördüğüm bu oyunu yönetme sürecine başladığımda kendisi ile 3 yıldır oyun çalıştığım ve ilk günden beri eşsiz yeteneği olduğuna inandğm 'na bu teklifi götürdüğümde benden daha çok inandı. Bazen Konfüçyus' un yoldaşları gibi bazı yoldaşlar kendi çizgisini belirlese de biz yolumuza devam ettik.Sadece yöneteceğimi düşünürken oyunculuk yolculuğu da eklendi. İnanç herşeyin üstündedir. 20'yi geçmiş yönettiğim oyunlarda "sanatın hep imkansızlıktan doğduğuna" inandım başta.Oyunun,oyuncunun,dekorun,küçücük bir aksesuarın, mekanın, size inanan ekip arkadaşlarının gelip sizi bulacağına hep inandım. Yapımda emeği geçen yardımcı yönetmenim dekor perdemizin yaratıcısı koordinatörümüz organizasyon yönetiminde 'ye çok teşekkürler🙏bu oyunun başrolü sana eşlik etmek harika bir duyguydu nice oyunlarımıza🙏 bizi bu yağmurlu gecede yalnız bırakmayan tüm dostlara. İzmir Göztepe'de bir aile gibi hissettiğimiz ve çalışanlarına çok teşekkürler. Herşey "BİZ" demekle başlar🙅