Trollpackans konsthantverk

Trollpackans konsthantverk Välkommen in o titta i mitt Galleri! Målar tavlor i olja. Allt utifrån hur mina känslor styr mi Konst. Tar emot beställningar på djurporträtt.

Mina tavlor, mina ord, mina känslor som jag får fram i mina målningar. Jag målar inte "som ett foto", utan utgår ifrån det som kommer fram
i tavlan medans jag målar. Inte heller dom målar jag som "ett foto"...
Vill du veta mer om mig och mina tavlor är du välkommen att höra av dig.

Alltså hur svårt är inte det här? Att måla akvarell alltså. Har börjat leka med att försöka måla ansikten men det är int...
26/10/2024

Alltså hur svårt är inte det här? Att måla akvarell alltså. Har börjat leka med att försöka måla ansikten men det är inte lätt. Jag tecknar inget innan utan kämpar med att kunna måla på "fri hand" med att bara titta på en bild. Jaja jag tänker då inte ge mig än iallafall 😊

Fortsätter leka med mina målningar. Kul iallafall oavsett slutresultat 😊
19/10/2024

Fortsätter leka med mina målningar. Kul iallafall oavsett slutresultat 😊

Deltar på målarträffar ibland och idag bestämde jag mig för att ge akvarellmålning en chans till och anmälde mig till en...
18/09/2024

Deltar på målarträffar ibland och idag bestämde jag mig för att ge akvarellmålning en chans till och anmälde mig till en helgkurs i oktober 😊
Den här lilla vovven blev dagens målning. Det är svårt detta. Men kul

07/07/2024
Fick frågan av Vilhelmina konstförening att vara med på utställning, tillsammans med några till, under Nybyggarveckan i ...
06/07/2024

Fick frågan av Vilhelmina konstförening att vara med på utställning, tillsammans med några till, under Nybyggarveckan i Vilhelmina och svarade ja i ett svagt ögonblick 😊. Har inte målat något på ett bra rag så jag plockade ihop några tavlor som står mig nära och hängde upp idag på ABF mitt i Lappland - Vilhelmina. Imorron är det vernissage och sen pågår utställningen hela nästa vecka.

Akvarellkurs hos Vuxenskolan i helgen. Jättekul och jättesvårt att ändra om tankegången när man bara målat i olja tidiga...
25/02/2024

Akvarellkurs hos Vuxenskolan i helgen. Jättekul och jättesvårt att ändra om tankegången när man bara målat i olja tidigare, men det gav inspiration att komma igång med målningen som legat i träda alldeles för länge.

Så himla fin tavla jag fick hämta på posten idag 🥰 man kan vinna på en del tävlingar 👍
13/07/2023

Så himla fin tavla jag fick hämta på posten idag 🥰 man kan vinna på en del tävlingar 👍

Var på tyst retreat för en tid sedan. Där skulle man måla det man kände för och för mig kom den här fram. Är inte van at...
24/09/2022

Var på tyst retreat för en tid sedan. Där skulle man måla det man kände för och för mig kom den här fram. Är inte van att måla med akryl men det kändes bra och va kul. Min bild står för min önskan om hjälp av alla änglar som jag väljer att tro på finns nånstans där ute ❤️.
Den står också för att vi behöver mörkret annars skulle vi inte se ljuset...
Hade inte tänkt dela ut denna men kände att den kanske kan ge något till någon annan än mig själv. ❤️

Påbörjat projekt. Köpte mer färg igår så nu fortsätter jag på denna
23/04/2022

Påbörjat projekt. Köpte mer färg igår så nu fortsätter jag på denna

Fortsätter med mitt påbörjade lilla projekt  Vi får se hur allt landar.Än så länge gör jag bara som det känns 😊
21/02/2022

Fortsätter med mitt påbörjade lilla projekt
Vi får se hur allt landar.
Än så länge gör jag bara som det känns 😊

Ja men ett "embryo" till något som jag hoppas blir något mer. Känner att jag vill komma igång med måleriet igen 🥰
20/02/2022

Ja men ett "embryo" till något som jag hoppas blir något mer.
Känner att jag vill komma igång med måleriet igen 🥰

Adress

Kullen 4
Vilhelmina
91291

Telefon

+46761488114

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Trollpackans konsthantverk postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Trollpackans konsthantverk:

Dela