09/02/2026
Hej alla medlemmar och kulturvänner!
Nu är vi mitt i smällkalla vintern, men snart nalkas våren och Kultur vid Ekoln på Sandavägen 1&3 i Sunnersta öppnar igen.
I år blir det lite annorlunda, vårt avtal med fastighetsägarna tar slt och vi har bestämt att ha öppet lördagar och söndagar mellan 16 maj till och med 14 juni.
Det blir fem helger fullspäckade med musik och utställningar och tillgång till fika såklart.
Vi är tacksamma om du vill fortsätta ditt medlemskap under 2026, även om det blir en kort säsong.
En del av er har redan betalt vid säsongsavslutningen i september.
Medlemsavgiften på 100 kr betalas till bankgiro 5169-0071 eller swish 1234618633
Skriv som meddelande: Medlem+år+namn och mailadress
Vi skickar med lite minnen från säsongsavslutningen i september, det är Per-Johan Rylander som har fotat.
hälsningar Marianne, Peter, Eva, Anna och Helene i styrelsen