06/03/2015
Nu är vi nöjda och glada efter en fantastiskt lyckad föreställning igår kväll för en stor och entusiastisk publik i Stockholm Synagoga. Vi ska arbeta för att föreställningen lever vidare och ges flera gånger och på många platser. En föreställning för skolor och självklart fler föreställningar för en blandad vuxen publik ska det bli. STORT TACK alla artister, teknik, stödjare. Skriv gärna till oss med tankar, synpunkter, uppmuntran, kritik ...