31/12/2018
Gott nytt år!!!🎉🕺🥂
Dags att summera året. Det har varit ett år med väldigt mkt resande hit och dit. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte gillar lite omväxling ibland.
Melodifestivalens alla deltävlingar runt om i Sverige med Benjamin och Felix var otroligt roligt. Lissabon som final.🎉
Kramfors musikalfestival ( där jag ledde workshops för andra året nu 💪🏻) var oxå väldigt givande. Träffade fantastiska pedagoger från hela landet. Vilka eldsjälar det finns 🤗❤️!!!
Efter en lååååång semester ( förutom en vecka SPORTHEART läger med ungdomar från hela landet ) ifrån SMU, BASE23 och privatlektioner så gick hösten så fort, så fort. Min galna kör, GF, hade lite gig. ”Så djävla PK-kryssningen ”var heeelt fantastisk. Tack alla inblandade människor från hela färgpaletten.
Hade nöjet att få coacha några föreställningar. ( Djungelboken, Karl-Bertil Jonssons jul, A christmas Carol samt julshow på Casino Cosmopol ) Alltid lika kul att se föreställningar växa fram.
Nu får vi hoppas att 2019 blir ett lika bra år.
Startar med att besöka FRAMNÄS folkhögskola. Musikalsång i 3 dagar. Tjooo!!
God fortsättning alla❤️❤️❤️❤️