Nadja Wedin design

Nadja Wedin design Jag är mönsterdesigner och här delar jag med mig av mitt arbete, erbjudanden och annat spännande

Vid intresse av tyger eller teckningar, vare sig det är printar eller original så kontakta mig på [email protected]

Mer keramik 😊
13/06/2026

Mer keramik 😊

Tänk att man har gjort en liten ”Bajenpingvin” och den får sonen slita med hälsan 😂💚
31/05/2026

Tänk att man har gjort en liten ”Bajenpingvin” och den får sonen slita med hälsan 😂💚

Lite fler ljuslyktor, jag har alltid sagt att ”man kan aldrig ha för många!” Men nu börjar jag närma mig den gränsen 😂
17/05/2026

Lite fler ljuslyktor, jag har alltid sagt att ”man kan aldrig ha för många!” Men nu börjar jag närma mig den gränsen 😂

Lite blank transparent glasyr på den här så blir det nog bra 😉
07/05/2026

Lite blank transparent glasyr på den här så blir det nog bra 😉

Nu har jag äntligen ett eget skåp för mina små skapelser, det bygger på 😅
30/04/2026

Nu har jag äntligen ett eget skåp för mina små skapelser, det bygger på 😅

Varje gång jag gör en lockburk så säger jag: ”Aldrig mer” , men när man fått ur dom från ugnen så har man glömt det 😂
29/04/2026

Varje gång jag gör en lockburk så säger jag: ”Aldrig mer” , men när man fått ur dom från ugnen så har man glömt det 😂

15 år har gått sen jag hade min utställning på Södermalm och visade mitt första mönster. Allt var så nytt, jag var helt ...
26/04/2026

15 år har gått sen jag hade min utställning på Södermalm och visade mitt första mönster. Allt var så nytt, jag var helt oförberedd på vilken resa jag/vi skulle ut på. Jag är så tacksam för allt jag fått chansen att göra och speciellt förtroendet jag fick några år senare av och nu får av . Nu ska jag färdigställa nästa års vår/sommarmönster och bli ännu bättre på keramiken. Tänk att det är så jäkla roligt att göra världen lite mer färgrik 🌈❤️💖💙💚🧡

Litet axplock ur mitt lerpyssel
29/03/2026

Litet axplock ur mitt lerpyssel

Första dagen på mässan avklarad, och jag fick inviga min nya jacka som jag fått uppsydd. Som vanligt massor med fina möt...
26/03/2026

Första dagen på mässan avklarad, och jag fick inviga min nya jacka som jag fått uppsydd. Som vanligt massor med fina möten med både kunder och kollegor. Tack Maria Karlberg för i dag 🥰

25/03/2026

Adress

Sunnemobacken 26
Stockholm
12348

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Nadja Wedin design postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Nadja Wedin design:

Dela