31/03/2017
Vi måste tyvärr meddela att det inte blir någon Hamnfestival i sommar. Anledningen är att det har varit svårt för OHK och IFK Oskarshamn att fylla posterna i ledningsgruppen. Vår ambition är dock att göra en comeback till nästa år. Vi vill passa på att tacka alla festivalbesökare, artister och samarbetspartners för ert stöd och engagemang. Önskar er alla en riktigt härlig sommar!