14/02/2026
Glöm inte: Drop in-bastu med isvaksbad idag kl 12 och kl 14.
Överraska din partner, vän, syster/bror på Alla hjärtans dag!
Och vill ni så kan ni klättra innan eller efter.
Bastufeber i Norrköping! Nu kan du basta och bada mitt i stan. Du bokar än så länge i glasskiosken, Inre hamnens glassbar. Eller hör av dig till Klätterhallen.
Norrköping
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Inre hamnens bastu postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.