Inre hamnens bastu

Inre hamnens bastu Bastufeber i Norrköping! Nu kan du basta och bada mitt i stan. Du bokar än så länge i glasskiosken, Inre hamnens glassbar. Eller hör av dig till Klätterhallen.

[email protected] eller 011-138444

Glöm inte: Drop in-bastu med isvaksbad idag kl 12 och kl 14. Överraska din partner, vän, syster/bror på Alla hjärtans da...
14/02/2026

Glöm inte: Drop in-bastu med isvaksbad idag kl 12 och kl 14.
Överraska din partner, vän, syster/bror på Alla hjärtans dag!
Och vill ni så kan ni klättra innan eller efter.

13/02/2026
Bastun tar lite julledigt 🎄Stängt 24–26 december samt 31 december–1 januari.Tack för alla svettiga, härliga bastustunder...
23/12/2025

Bastun tar lite julledigt 🎄
Stängt 24–26 december samt 31 december–1 januari.
Tack för alla svettiga, härliga bastustunder i år 💛
Vi ses nästa år, bokningen är öppen! (//klatterhallen.com/bastu)

27/10/2025

Vilken plats det här håller på att bli. Visst är det fint?🍁 (Bilderna togs häromdagen.)
Det är så kul att se hur Inre Hamnen växer fram. Härligt att få vara en del av det! 💛
Tack till alla er som besökt oss, klättrat, ätit glass och bastat 🙏
Och tack till alla som bygger, planerar och tror på Inre Hamnen. Ni gör ett väldigt bra jobb och det här kommer bli stans bästa område! ⭐️
Vill passa på att slå ett slag för Inre hamnens bastu! Ett perfekt avbrott i höstrusket. Ni bokar på klatterhallen.com

29/09/2025

Stort tack för i sommar, kära glasskunder!
Vilken första säsong det blev – i lördags tömde vi kiosken helt på glass. Vår höstdröm: smörstekta äpplen med kanel och sirap på mjukglassen blev succé 🙌Den kommer helt klart tillbaka nästa höst – lovar! 🍎🍦
Stort tack till alla er som kommit förbi, testat nya smaker och hängt med oss under sommaren. Det har varit såååå trevligt💛Hoppas vi ses igen till våren! 🌸om vi inte ses i bastun 🤩

Vem sa att glass bara är för sommaren? Mellan kl 12 och 14 på lördag (Kulturnatten) serverar vi varm äpple och kanelsås ...
26/09/2025

Vem sa att glass bara är för sommaren? Mellan kl 12 och 14 på lördag (Kulturnatten) serverar vi varm äpple och kanelsås på glassen 🍦
✅Dessutom är det halva priset på glassen som finns kvar 😍
✅Bastun öppen kl 12-14, kom och testa!
✅Alla fastigheter i Inre hamnen öppna!
✅Lokal konst! Och mkt mer 🙌Välkomna till Inre hamnen!

Vilken rolig onsdag vi hade! 🙌 Nära 100 stadsplanerare på besök i Inre hamnen – och vi fick äran att bjuda på fika och g...
11/09/2025

Vilken rolig onsdag vi hade! 🙌 Nära 100 stadsplanerare på besök i Inre hamnen – och vi fick äran att bjuda på fika och glass🍦 Tack till för förtroendet! Extra tack till bästa som ryckte in på studs ❤️ och till Klätterhallens grymma praktikanter Leo och Sigge 🌟

☀️ Passa på att ta en glass och njuta av augustis sista sommarkänsla i Inre hamnen! Vi håller öppet så länge vädret är m...
31/08/2025

☀️ Passa på att ta en glass och njuta av augustis sista sommarkänsla i Inre hamnen! Vi håller öppet så länge vädret är med oss. 💛Ses vid Inre hamnens glassbar 🙌

Vi vill passa på att tacka vår fantastiska Myra som gjort ett superjobb i glasskiosken i sommar 🙌 ”Stort tack för denna ...
18/08/2025

Vi vill passa på att tacka vår fantastiska Myra som gjort ett superjobb i glasskiosken i sommar 🙌
”Stort tack för denna fantastiska sommar! Det har varit otroligt kul att få möta så många olika och trevliga människor så jag vill rikta ett stort tack till alla kunder. Det är ni som gör det kul att jobba”, säger Myra som nu har åkt tillbaka till Lund för att fortsätta sina studier.
✅Men du – glasskiosken håller öppet ett tag till, så länge solen och värmen är med oss. Perfekt läge att ta en paus vid vattnet och njuta av din favoritglass.
Ses i Inre hamnen!

Churrosfeeling – fast med glass! 🍦På Augustifesten kan det vara köer för att få sina churros… men hos oss i Inre hamnen ...
16/08/2025

Churrosfeeling – fast med glass! 🍦På Augustifesten kan det vara köer för att få sina churros… men hos oss i Inre hamnen kan du njuta av churrosglass direkt – utan trängsel.
Krispig churros, krämig glass med smak av kanel, vanilj och churrosbitar - en perfekt paus från festivaltempot.
Ta en promenad hit, slå dig ner vid vattnet och unna dig något riktigt gott! 😋🍦Inre hamnen – bara ett stenkast från festivalmyllret.
✅ Och ta med badkläder för ett dopp i nån av poolerna.

🌼 Glad midsommar 🌼🍦 Vi håller stängt på midsommarafton men på lördag och söndag har öppet som vanligt!🍦Kom till Inre ham...
19/06/2025

🌼 Glad midsommar 🌼
🍦 Vi håller stängt på midsommarafton men på lördag och söndag har öppet som vanligt!
🍦Kom till Inre hamnen, ta en glass (kulglass eller mjukglass) och njut av gott sommarhäng.
Vill ni basta? Det går också bra! Allt gott🤗

Adress

Norrköping

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Inre hamnens bastu postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela