03/05/2026
Tack alla besökare för en fantastisk konstrunda! 🙏 😃 Och tack bästa och Sven-Olof Larsson för utomordentligt sällskap! 😃😘
Om missade ni mig under rundan så har ni en ny chans 27/6 då jag har öppen ateljé i Brömsebro!