16/05/2014
NU ÄR DET SLUT!
Vi hade vår sista föreställning kl 10.00 imorse.
Vi vill tacka Sofiero Classic och Trädgårdsgatans Konditori och alla som kom och tittade på Camping Diem.
På Instagram hittar ni massor med bilder och klipp som kan vara trevliga att titta på.
TACK FÖR OSS!!!