12/04/2026
Ett Stort och kanske lite sent Tack till alla som medverkade i våran hyllning till Stevie Wonder🙌🙌
Wow vilken kväll vi hade! Tack till alla som kom och lyssnade ❤️
official och ni är helt OUTSTANDING!! Kan inte säga det tillräckligt mycket ❤️❤️🙌
Bandet, I bow to you… 🙌
Tusen tack Jacyz och Victor!
Och sist men absolut inte minst, tack till för att du gång på gång skämmer bort oss med dina fina bilder ❤️
✌️ Lollo