27/11/2025
För er som missat - det är ingen Skrubbenklubben ikväll!
Ses den 11e december för Lucia/Julavslutnings-baluns istället...
För allas info - det kan vara bra att veta att vi inte kör regelbundet varannan vecka längre. Det kommer alltid vara på torsdagar och precis lika många kvällar som en vanlig säsong... så det är viktigt att hålla koll här i våra sociala medier. Det går alltid bra att höra av sig och fråga såklart (som många av er gjort idag).
Pöss på er - ses snart!