05/11/2020
Jag önska jag aldrig behövt göra den här tatuering, jag önska du vore här vid vår sida. Du som hade så stora planer, som var så driven, som alltid fanns där för alla. Du va den man kunde ringa mitt i natten och man visste du fanns där! Du va den som alltid ville se andra lyckas med sina drömmar, du pushade alltid mig med mina mål och sa alltid till mig att jag måste synas mer på social media, när jag svarade att jag inte har tid för sånt, valde du att ta saken i egna händer och tog över mitt konto 😂😂 även om vi inte umgicks mkt så var det som det var igår vi sågs, varje gång vi sågs, sån glädjespridare! Jag beundrade alltid dig för att inget kom under skinnet på dig, medan jag kunde flippa över för små saker... jag minns den gången du berätta om Buddah som träffa på en arg och negativ person.. var på Buddah frågade den negativa mannen om han ”bjöd över några gäster, och bjöd dem på mat... men gästerna inte ville äta.. vems var maten då? Gästernas eller personens? Jag svarade ”om de lämnade maten så är de väll personens” han sa precis... på samma sätt om någon ”bjuder” dig på aggression och negativa känslor... välj att inte äta den skiten och den går tillbaka till personen.... wooow hade aldrig tänkt så! Du har alltid varit och är en stor förebild för mig och många runt omkring oss... när din kusin ringde och sa att han ville tatuera in dig, kunde jag inte låta bli med att släppa allt och börja jobba på tatueringen... tusen tack för förtroendet broder Dilan... Måste vara svåraste tatueringen jag någonsin gjort, jag ska vara ärlig jag fick ta paus mitt i allt, för de blev för känslosamt... men de här är resultatet! Jag har lagt min kropp och själ på den här tatueringen, det här är mitt sätt att hedra dig och för alltid hålla minnet av dig vid liv min vän. Jag hoppas du ser ner på oss, ler och är stolt! Jag är så tacksam att jag fick chansen att få kalla dej för broder och ha dig i mitt liv, vila i frid nu bro, så ses vi när det är dags ❤️ för alltid älskad, för alltid saknad!