08/09/2024
Säsongsavslutning i bangolfen.
Vi kallade tävlingen "Höstkampen", men "Högsommarslaget" hade varit mer passande. +30° och stekande 🌞 med 0 möjlighet till skugga🥵. Vi sa det att resultaten fick komma i andra hand och att överleva var prio 1. OCH alla överlevde😇. Tack för i år🤗