14/03/2026
Vernissage idag, så roligt och trevligt.
30 konstnärer som visar sina verk. Jag finns med, med denna virkade installation. Fint arrangerat och hängt och med många besökare! Vårsalong i Nora konsthall, vägg i vägg med biblioteket. Pågår till 18 april. Välkomna!
Bild 4: Åsa Falk med sin målning "Kafé".