Hej alla kursintresserade! Jag kommer ha kurs i sommar på Västerbergs Folkhögskola i Storvik som ligger mellan Hofors och Sandviken 😊. Detta sker i min regi i samarbete med skolan. Det blir härliga kursdagar 17-20 juni. Mat äter vi på skolan och logi finns om man vill bo kvar. Logi bokar du själv med skolan.
Mer info om hur du anmäler dig till kursen kommer om nån vecka. Hoppas vi ses på kursen👍🤗
Sitter längtar till varmare dagar och planerar sommarens kurser. 🥰
Om du är intresserad av att gå kurs hos mig så klicka på länken nedan och gör en intresseanmälan.
När jag bestämt vilka veckor det blir kommer ett mejl med info hur du anmäler dig.
Hoppas vi ses i sommar 😃
Dela gärna ❤️
Be the first to know and let us send you an email when Hantverkskompaniet Falun posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.