Grunden..
Jag har ritat sedan jag var 10 år. Kladdat, sketchat på alla papper jag kommit åt. Det är en frihet och ett andrum för mig när jag sätter mig med en penna eller pensel i handen. Då går jag in i min värld och allt annat runt omkring blir ett blurr.
Jag har skapat till personer till och från hela livet, men då gett bort som presenter. Nu har min man pushat mig till att verkligen göra något mer av mina bilder.
Jag vänder mig både till privatpersoner och företag med mina bilder. Tanken är att jag skapar efter era önskemål. Ni kommer också kunna beställa produkter utan personlig stil.