17/04/2026
Denna gången tog det tid att landa.
Någon sa att vi inte är 20 längre och de kanske har rätt för vi är fortfarande helt trötta😅😇🤷 MEN VILKEN FEST DET BLEV!!!🤩🥳💃🏼🍺🎸💪 Vi vill tacka banden, både för mycket trevligt häng och finfina spelningar👏👌 Sen tackar vi Martin och Moa för bästa ljudet 🔊🔥👋 Och en stor fet kram till alla volontärer (och fantastiska grannar) som löste så vi fick lite ledigt under kvällen också🤗❤️ Och slutligen till alla fina gäster TACK för vänliga ord och tack för att ni bidrog till allt det fina 🥰🥰🥰 Ni gör det så värt det att ha de här festerna. Ni är fantastiska 🙌