26/06/2026
För 2 veckor sen hade vi avslutningsgudstjänsten. Vi är så tacksamma för detta året, allt vi fick uppleva tillsammans, allt vi har fått lära oss. Ett år med fokus på Jesus och lärjungaskap som kommer prägla resten av våra liv. Dessutom har vi fått så många fina vänskaper och vi kommer sakna att bo tillsammans på fina Ralle. Vi önskar er en bra sommar!