28/05/2024
JAG TAR EN PAUS .
Dels för det är sommar
Dels för jag är trött
Dels för mitt hjärta går sönder varje gång en betta d ö r för mej .
Dels för att jag ser alla oseriös odlare där ute .
Många saker som gör ont i min själ med dessa Bettor 😢
Men MEST för dessa konstiga knölar , sjukdomar dom får som jag inte hittar bot på just nu
Jag har kommit långt med mina men vill vara ännu bättre men just nu tar jag en stor paus . Sen ska jag klura lite hur eller vad jag ska göra
Så jag vet ej om jag kommer tillbaka .
Men tacka ALLA för fin support och fina ord om min odling som ni alltid gett mej ❤️.
Jag kommer finnas kvar här för er alla som har en Betta från mej med support så länge ni vill ❤️
Jag har Bettor kvar , mina bästa så man vet aldrig ❤️