06/12/2019
Hallå, hallå!
Jag heter Ida och kommer ursprungligen från Järbo. Men är nu västeråsare sedan 4 år tillbaka. Jag är inte ensam där jag bor utan jag bor tillsammans med katt, kanin och sambo.
Jag har alltid älskat teater så länge jag kan minnas. Jag började på kulturskola när jag var 12 år. När jag inte längre kunde vara med där så har jag varit med i olika amatörteaterföreningar och är det än idag.
Jag fick av en slump höra talas om teaterpedagogprogrammet när jag gick på folkhögskola. Jag blev nyfiken och kollade upp vilken slags utbildning det var. Blev intresserad och sökte. Jag har inte ångrat mig en enda sekund. Jag tycker det är kul och intressant att alltid få lära sig nya saker inom teaterns värld. Att kunna påverka och berätta med teater är alltid något jag har strävat efter. Jag har även insett, med hjälp av denna utbildning, att jag vill kunna hjälpa andra att hitta, samt utvecklas i sin egna kreativitet.
Mina ansvarsområden för detta projekt är:
Smink/Mask
Kostym
Ljus
Marknadsföring