Good Vibes Lang

Good Vibes Lang making other people laugh Giving good vibes is good and giving bad vibes is bad

15/06/2026

Musta mga kabet da? Gakabit japon kamo? 🤣🤣🤣

09/06/2026

First day of School damo gid ko nakilala nga chismosa ba. Pls ichismis sa akon pano ku manobya bata mo🤣

09/06/2026

Ok lang maging kabet muko basta di lang tani angsudon😅 i love u gha every second chance🤣

05/06/2026

Ano hobby mo? Inom? Lagaw? Shopping? Akon ya mamantay ko ya hulag sang tawo! Bahala ka 😂😂😂

04/06/2026

Unahan tana ka ha! Sa lunes e My day mo bata 1st day of School kag nakamake up kapa!😂😂

28/05/2026

Day bugtaw na da kag mag tig ang nagay ka yuhum tubang cp mo, ano ka nakilig? Luvu gha

25/05/2026

Day nagay ka pati sa I love u nya ha? Kay pagkatapos sang tanan "I Leave You" naman mabatian m🤣🤣

25/05/2026

Sa mga yaman da! Katig ang na kamo? Sabagay masinggit lng man kamo "Ma! Ano ulam!?" 😂😂

24/05/2026

Te ano karon kung suplada ko? Di ka magpalapit e. Wala ko labot sa imo ya? All i want is ur Son😂

22/05/2026

Malagaw ta anay ah, laka ta dulang makasumalang kilala ta sini😂😂😂 luvu gha!

Address

Iloilo City
5000

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Good Vibes Lang posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category