Serenityart

Serenityart Her legger jeg ut bilder jeg maler og diktene som hører til. Hvis jeg med dette har gledet bare ett menneske, så er det verdt det. [email protected]

Velkommen til SerenityART
Dette er en side for dere som ønsker å følge meg, mine bilder og mine dikt. Alle bildene er til salgs. Send meg gjerne en PM her eller en epost til [email protected]

Veldig lenge siden jeg har svingt penslene nå, men jeg begynner så smått å kjenne på lyst til å male litt igjen. De sist...
25/08/2024

Veldig lenge siden jeg har svingt penslene nå, men jeg begynner så smått å kjenne på lyst til å male litt igjen. De siste to månedene har tiden gått med til å lage smykker (kan sees på A’la VeNa siden) og det har nok fått kreativiteten til å blomstre. Har ennå endel ideer til smykker jeg vil prøve ut, men med høsten for døren og innetid håper jeg å få ferdig noen malerier som har stått alt for lenge. Håper dere alle har hatt en fin sommer🥰
Disse to er halvferdige og skal børstes støv av og gjøres ferdig i høst 😅

Litt nytt lagt ut nå, ta en titt da vel 🥰
08/08/2024

Litt nytt lagt ut nå, ta en titt da vel 🥰

SOLGT
Armbånd av sølvfargede perler og Østeriske krystaller i fargen «Lake Blue» 💥kr. 449,-
Evt.frakt kommer i tillegg
Handmade A’la VeNa design

16/06/2024
14/06/2024

Hva tenker du på sier facebook; jo at for et halvt års tid siden satt Anne Marie og jeg oss ned for å gå gjennom hvordan gjennomføringen av julemarkedet hadde gått🤭 det endte med oppstart av Events4u og planlegging av tre store arrangementer i 2024. I morgen har vi det første av disse tre; Kunst ved Tyrifjorden 🥰 55 kunstnere fra Østlandet kommer. Det blir et godt utvalg med alt fra malerier og skinnprodukter til glass og keramikk for å nevne noe. Vi føler oss så heldige som har fått denne tilliten. Vi har med oss gode hjelpere, uten dem hadde det ikke vært mulig og jeg vil takke alle i egen post senere ♥️ værgudene spiller ikke helt på lag, men sånn er norsk sommer. I skrivende stund går jeg gjennom huskelisten for morgendagen og krysser fingrene for at det blir litt nattesøvn 😂 Vi er spente som unger på julekvelden og håper Modums befolkning tar godt i mot arrangementet 🥰 vi sees og snakkes i morgen. Til de som ikke kan komme, jeg skal prøve å få sendt direkte innimellom på siden til Events4u her på Facebook. Så følg oss og følg med fra kl. 12.00 og utover 😊

10/01/2024

Hva tenker du på spør Facebook ☺️ jo i det siste har dette vært mye i tankene mine.
Det planlegges i disse dager arrangementer for 2024 som vi håper vil bli godt mottatt av Modums befolkning og alle andre som ønsker å være med. Setter veldig stor pris på alle delinger og likes av siden vår, så folk får med seg hva som skjer🥰

https://www.facebook.com/profile.php?id=61555305036411

Vi har som mål å gjennomføre arrangementer som skaper trivsel og glede i vår kommune.

20/12/2023

Det har vel nesten blitt en tradisjon at jeg legger ut dette ☺️
Ønsker dere alle en riktig så god jul og sender en varm juleklem til alle som vil ha en 🥰 🎄
************

Det er igjen natt over landet vårt,
og hodet fylles med stort og smått.
Julen er nær og tankene mange,
det hender at netter blir riktig så lange.

Det er ikke alle som har glede i hjertet,
for noen er julen bare smerte.
Det kjennes på savn, utilstrekkelighet,
foreldre fortviler i håpløshet.

Ikke alle har lommer fulle av penger, barnas gaveønsker høyt de henger.
Men livet har lært meg det er ikke viktig, elsk dine kjære så blir alt riktig.

Ta vare på stunder, fyll tiden med latter,
et smil fra en fremmed blir de vakreste skatter.
By på en klem, et trøstende ord, et smil og litt latter setter spor.

Fyll julen med hjertet istedenfor penger,
det tror jeg er noe vi alle trenger.
Ha fokus på glede og tenk deg om,
vår kjærlighetskonto går aldri tom.

NKW❤️

Setter så pris på når jeg får bilde av maleriene på veggen hos nye eiere 🥰
08/07/2023

Setter så pris på når jeg får bilde av maleriene på veggen hos nye eiere 🥰

Et lite blomsterbilde for å spre litt glede, fikk så lyst til å bruke litt farger 💃
24/06/2023

Et lite blomsterbilde for å spre litt glede, fikk så lyst til å bruke litt farger 💃

01/10/2022

Omfavner mørket,
en dag er over,
kvelden har kommet,
mange sover.
Det er en tid for alt sa de gamle før,
en fattig trøst når hjertet blør.
De hadde ei tid til å reflektere,
de hadde nok med å overleve.
Snart banker krigsguden på vår dør, livet blir aldri som det var før.
Hvem skal vi da klage til når vi føler oss krenket,
vi tier vel når vi sitter der lenket.
Når skal det stoppe,
når man blir dømt for å ytre at en hingst ei er hoppe?
Det er godt vi har trær enn så lenge, når vi ikke lenger i bagateller kan henge.

NKW

Adresse

Serenetyart@gmail. Com
Vikersund
3370

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Serenityart legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Serenityart:

Del