26/05/2026
I samarbeid med 8 seasons, Rockebussen, ungdomsklubben og Vuonnamarkanat, så har vi lyst til å lage Samefest etter markedet 29. august🥳🎵. Festen vil være i gymsalen og vi er allerede i dialog med noen aktuelle artister.
For å få d til så trenger vi hjelp til flere oppgaver, men viktigste av alt en prosjektansvarlig. Er det noen der ute som har lyst og mulighet?😀🎵 Opplæring vil bli gitt om ønskelig.
Ta kontakt med oss på messenger eller Kim-Erling om du lurer på noe.