15/05/2026
Helsa først- så nå suser vi til syden. ❤️❤️🩹❤️
Lille, fine Tominemor har hatt eksem hele sitt liv og nå klarer ikke mammahjertet mer. Til varmen med oss! I 3 hele uker. 🌞
Du har kanskje fått med deg at atelieret ikke har faste åpningstider, eller at det rett og slett er stengt noen dager. Nå vet du litt av grunnen. ❤️
Og snille og gode som dere er, så tar dere kontakt og avtaler besøk i atelieret mitt likevel. Som dere skjønner så er jeg veldig takknemlig for at vi kan ha det på den måten. 🥰
Mens vi er å pleier helsa i Syden, så er jeg så heldig at den andre ungdommen i hus, stiller opp og holder åpent hver lørdag.
Othelie er der fra kl 12-15, og tyn henne ikke så alt for mye, jeg håper hun stiller opp som fast lørdagshjelp! 🤣
Ellers, så må dere gjerne titte innom nettsida mi, der ligger noen av verkene jeg har tilgjengelig for tiden. Og skulle du finne et maleri som du liker, så er jeg sikker på at Othelie hjelper deg så godt hun kan. Eller jeg når jeg er tilbake igjen. 🤗
Om du har vært på behandlingsreise pga. eksem, send meg gjerne en melding. Tar imot alle tips vi kan få om hvordan vi kan behandle henne best mulig.
Ha en super 17 mai, så sees vi. ❤️😊