16/06/2026
Velkommen til Sidebygningen i dag, tirsdag 16.juni🌺Vi har åpent fra 10.00 til 14.00.
🌺 Lunsj kl.11:30
🌺 Bingo kl.12.15
Som vanlig skravler vi og koser oss på huset😊
Fortsatt mulighet til å melde seg på sommerfesten i morgen 🤩 Og i dag er det siste mulighet til å gå kort og lang tur for å bli med i trekningen på gavekort 🚶🏼♀️🚶♂️
Velkommen☀️🤗