18/05/2026
Det er mandagen etter fredag-kveldsåpent for 7. trinn – for aller første gang! Så moro at over 40 barn ble med på «3-kamp-konkurransen» (rebus, kanonball og SSP-dueller).
Gøy at barna møtes på tvers av skolene på Gulset, og spesielt kjekt for dem som skal starte i 8. trinn på Gulset ungdomsskole etter sommeren.
Dette må gjentas😄😊