23/11/2025
Fredag hadde Trygve og Rolf åpnet huset sitt og invitert fantastiske flotte musikere til en konsert som nå har blitt en tradisjon. Fondahuset passer så bra til en slik fin og flott intimkonsert. Det var mange som hadde funnet veien og de fikk oppleve en fantastisk stemning. Musikk for en hver smak. De vakreste klassiske stykker, spilt av Tor Espen Aspaas og Kjersti Rydsaa, Siri Beate Gelein sang nydelig jazz .Med seg hadde hun Terje Elven og Stein Ødegård. Så var det dikt som var tonesatt av Alf Hulbekkmo og sunget av han og Ingvild Yrke Hullbekkmo. Billettinntektene gikk uavkortet til En hjelpende hånd for fjellregionen. Vi takker hjerteligst for en kjærkommen gave. Takk fil dere alle, dere er gull verd. Det blir helt sikker en ny konsert neste år. Igjen TAKK ❤️