Zebrafestivalen er et studentdrevet arrangement tilknyttet Institutt for musikkvitenskap. Vi vil tilby musikalske opplevelser så nærme studentene som mulig, og være med på å styrke og profilere det musikkvitenskapelige miljøet ved Universitetet i Oslo. I løpet av 16.-17. august kan du på ZEB og ellers på Blindern oppleve konserter, forelesninger workshops og mye annet. Har du iPhone kan du blant a
nnet melde deg på iPhone-orkesteret. Du kan også få komme og lære å spille et stykke på et instrument, komme på konsert eller sitte og diskutere musikk med andre musikkinteresserte. Vil du bidra på Zebrafestivalen ønsker vi gjerne å ha deg som del av vårt frivillig-crew. Send oss en mail om du har lyst. Om du vil bidra på andre måter, så er det også bare å sende en mail. Vi sees på ZEB!