17/05/2026
Åååå, for en dag det har vært! Fra i morges til i ettermiddag har vi kost oss maks i sola (!) sammen med folkemengdene, både på Romsås, i Oslo sentrum, på Kalbakken og på Romsås igjen. Tusen takk til alle som har fulgt oss gjennom dagen – i lokalmiljøet og i byen –, og ikke minst til alle vi samarbeider med på 17. mai: Tiurleiken skole, Oslo Drill, Grorudhuset / Bydel Grorud og FAU Tiurleiken.
Her ser du oss sammen med Oslo Drill og Tiurleiken skole på Slottsplassen i dag. Vi har tatt med oss diskofeberen fra konsertsesongen og slo til med Hot Stuff foran Slottet i år!
Takk for i dag! Nå ser vi fram mot sommerkonsert 10. juni. Følg med!