05/05/2025
Nærmer seg 3 år siden dette ble spilt inn. Takk til alle mine tålmodige støttespillere som fortsatt er her på facebook siden min. Setter stor pris på dere! ❤️🙏
Håper du har en finfin dag! =)
Peace n´Love -jKdb For meg er den største kunsten med musikk når budskap og oppfatning møtes. Peace n´Love. -jKdb
Oslo
Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når JoKing DaBlonde legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.
Send en melding til JoKing DaBlonde: