11/03/2016
Då kan me sei oss meget godt nøgd med turnéen for denne gong. 👫Fleire barnehagar vi var i, besøkte me i fjor og.
Da er kjekt å verta møtt med klem og hjarteleg glede over at me kjem att. Med same stykket, til og med. Linda til ein barnehagestyrar:" so kjekt at de likte stykket so godt at de ville ha oss tilbake."
Svar:" Liker dere? Vi ELSKER dere!!!"😊
Vi var velkomen att neste år og. 😉