25/04/2026
For ei stjernerekke av komikere på scena på april-klubbkvelden 🌟👏🌟👏🌟 Ny på Standup på Fabrikken - strålende levert, du er meget velkommen igjen! Og suverene gjengangere som .hl - topp stemning! Ekstra velkommen til første-gang-på-scena-studenten Oliver i
In house-konferansier var uthvilt og energisk på scena. Tusen takk til det strålende publikum på Fabrikken .radar
Neste klubbkveld er 29. mai ❣️ Velkommen!
Før det bidrar vi med standup på 1. mai-markeringer i Lillehammer med Solidarisk Pub på torsdag 30. april og i Søndre Park ved 12-tida på 1. mai!
Vi sees 🎯