14/06/2026
Tusen takk til absolutt ALLE som tog turen i dag til åpningen av GRAFIKK & BOTANIKK , sommerutstillingen 2026
Spesiell takk til vår gjestekunstner Barbro Raen Thomassen som stiller ut verk i verdensklasse. Tidløse, vakre, varsomme og samtidig sterke.
Takk til ALLE 20 kunstnerene som er medlem av Fellesverkstedet Myren Grafikk som har levert flotte verk.
Hjertelig takk til Torunn Høyum-Eriksen for utrolig god, tenkverdig og varm tale og takk for all positivitet som du sprer rundt Galleri Myren og Fellesverkstedet Myren Grafikk.
Vi setter stor pris på samarbeidet "Fra park til park "med Myrens Venner, Pers have, Amalienborg og vakre toner fra "Kor som helst"
Tenk over 100 fine folk som kom- det blev en fantastisk dag!
Utstillingen står frem til 26/7 og har åpent søndager kl. 12-16 og torsdager juni kl. 14-18.
Velkommen til Myren Gård!