30/09/2024
Jeg og Jc ønsker dere varmt velkommen til en fredfull og stemningsfull kveld i Voie kirke Søndag 20.okt. Vi vil fremføre sanger vi har brukt gjennom året vårt som kirkemusikere i Voie kirke, og kombinere dem med ord og toner, og dele av vår tro. Inntektene går til arbeid med ungdomskoret Convoy i kirka.
Håper jeg ser deg der =)
Pris 150 kr.
Billetter ute på
https://event.checkin.no/80859/avslutningskonsert-med-jc-og-chatrine
https://fb.me/e/1UjcT27oO
Vi ønsker velkommen til en fredfull og stemningsfull kveld i Voie kirke. Vi vil fremføre sanger vi har brukt gjennom året vårt som kirkemusikere i Voie kirke, og kombinere dem med ord og toner, og dele av vår tro. Ønsker dere alle varmt velkommen.