08/06/2026
🌸Skikkelig fest og sommeravslutning for Kor-Gla’ i dag 🌸
Vi så opptak av konserten vi hadde i mai, før vi kosa oss med deilige kaker og trivelig prat.
Nå tar vi en velfortjent ferie før vi møtes igjen i august.
Vi ønsker våre følgerne en solrik og god sommer!☀️