Kor-Gla’

Kor-Gla’ Kor-Gla’ gir et sangtilbud for alle som ønsker et syngende fellesskap.

🌸Skikkelig fest og sommeravslutning for Kor-Gla’ i dag 🌸Vi så opptak av konserten vi hadde i mai, før vi kosa oss med de...
08/06/2026

🌸Skikkelig fest og sommeravslutning for Kor-Gla’ i dag 🌸
Vi så opptak av konserten vi hadde i mai, før vi kosa oss med deilige kaker og trivelig prat.
Nå tar vi en velfortjent ferie før vi møtes igjen i august.

Vi ønsker våre følgerne en solrik og god sommer!☀️

22/05/2026

Vi ønsker alle en god helg med en filmsnutt fra konserten vår i går 🥰🎵🥰
Her synger Mathias og Egil sammen — det ble så utrolig fint!

Takk til Frosta Lyd for god hjelp under hele konserten😊

Tusen takk til alle som brukte denne fine maikvelden sammen oss!  Takk til Jonny som stilte med bilder og takk til gjest...
21/05/2026

Tusen takk til alle som brukte denne fine maikvelden sammen oss! Takk til Jonny som stilte med bilder og takk til gjesteartistene Mathias, Magnhild og Jan Inge. Dette ble bra det!
🌸🎵🌸

Endelig er dagen her! Vi gleder oss!!🌸Velkommen til alle!🌸
21/05/2026

Endelig er dagen her! Vi gleder oss!!

🌸Velkommen til alle!🌸

08/03/2026

I morgen (mandag) kl.12 deltar vi på Frosta Sanitetsforenings mandagstreff, og synger noen vårsanger. Vi gleder oss! ☀️🎶

På dagens øvelse var det også årsmøte, og da hører det med å spise kake etterpå! 🍰Vi har mange planer for dette året, og...
23/02/2026

På dagens øvelse var det også årsmøte, og da hører det med å spise kake etterpå! 🍰

Vi har mange planer for dette året, og årets første opptreden blir på Frosta Sanitetsforenings mandagstreff 9. mars.
🎶🎶🎶

Det er skikkelig kaldt ute nå, men inne på Tunet er det godt og varmt! I tillegg tar vi varmt imot både nye og gamle san...
04/01/2026

Det er skikkelig kaldt ute nå, men inne på Tunet er det godt og varmt! I tillegg tar vi varmt imot både nye og gamle sangere.
Oppstart i morgen, mandag, kl.11-13.

Vi gleder oss! 🥰🎶🥰
Velkommen!

Årets siste konsert ble gjennomført i går. ✨Takk til alle som kom! ✨❤️Vi ønsker dere alle en riktig god jul! ❤️  Ps: kje...
16/12/2025

Årets siste konsert ble gjennomført i går.
✨Takk til alle som kom! ✨

❤️Vi ønsker dere alle en riktig god jul! ❤️

Ps: kjenner du noen som har lyst til å være med i koret vårt? Hva med å gi medlemskap i julegave? Ta i såfall kontakt med Marie Viken Leitao eller noen andre i styret, så hjelper vi deg med gavekort.

Vi starter på igjen mandag 5.januar kl 11-13, på Tunet. Vi gleder oss allerede!

✨Varmt velkommen✨
11/12/2025

✨Varmt velkommen✨

Adresse

Vagnåsen 14
Frosta
7633

Telefon

+4745633928

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Kor-Gla’ legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Kor-Gla’:

Del

Type