eg har avtaler med gjennbruks stasjonar om å hente ut matrialer som har blitt skrotet, eg går også mykje i naturen og finn alt frå drivved til gammalt skrot som eg tar med heim og skaper nye ting av. Når eit treprodukt er færdig blir det behandla på forskjellige måter. noko blir brendt og børstet for å få fram meir av strukturen i teet, noko blir beiset eller oljet. Alt av skjærefjøler, boller, tr
au ol. som skal være i kontakt med mat blir behandlet med giftfrit stoff. Eg lager alt i frå små pynteting til større møblar som du kan ha både innendørs og utendørs. Eg jobber også mykje med stål, gjerne en kobinasjon tre og stål. Har du ein ide eller et ønske om å få laga noko spesielt å annaleis, kansje av ting du har liggende å vil sette et personlig preg på det så kan eg sikker fixe det til deg. Ta gjerne kontakt på tlf. 91864539 eller pm. om det er noko du ønsker eg skal lage.