29/12/2022
Tusen tusen takk til alle som kom innom Drum Club på tirsdag og var med på å skape enorm god stemning, makan til fest skal du lete lenge etter! DJ Subway, Progeny og Mark Q leverte sykt bra sett og Teebee, legenden selv, reiv ned taket for å si det sånn! 🔥🔥🔥
Big up til Simon på Landmark, alltid en fryd å jobbe med så proffe folk!