18/03/2026
Vi vil rette en stor takk til vårt flotte publikum for den varme og strålende responsen på søndagens konsert!
Programmet bød på rikelige utfordringer for oss alle, og ga samtidig orkesteret en fantastisk mulighet til å vise hva vi kan få til sammen.
En særlig takk går til konsertens solist, vår egen konsertmester Ai-Ling Chiu, for en imponerende restaurering og «urfremføring» av Ulfrstads fiolinkonsert nr. 2 – i samarbeid med dirigent Lars-Thomas Holm 🎼🎶🎻
Et konsentrert og forventningsfullt publikum fylte salen da Ålesund Symfoniorkester inviterte til vårkonserten «Nært og Nordisk» søndag ettermiddag på