16/02/2026
Nog een paar uurkes en dan gaat de grootse optocht van Snerkersdurp van start!
Waar ik persoonlijk enorm naar uit kijk! Ook heb ik gemerkt dat sommige mensen het nieuws nog niet wisten dat nar Stilis gaat stoppen na 11 jaor de narren stok gezwaaid te hebben.
Dus ook vanuit mij Officieel.. ik ga helaas stoppen als nar na 11 jaor het narrenstokske gedragen te hebben. het waren 11 mooie jaren om naar terug te kijken. Ik wil iedereen enorm bedanken voor deze jaren!
Maar niet getreurd! we hebben nog 2 dagen om het dak er vanaf te ploffen! Dus komt gezellig de laatste dagen op Snerkersdurp carnaval te vieren.
NAR STILIS