27/01/2026
Gisteren was onze jaarvergadering. Wat is daar nou interessant aan, hoor ik u denken... Nou...daar komt ie...ta-da-da-dammm...dit jaar bestaan wij 20 JAAR!
Dat is reden voor een feestje natuurlijk, en wie jarig is, trakteert! Dus op 7 juni kunt u extra voordelig naar ons meezingconcert in De Vermaning in Wormerveer komen kijken. Verder doen wij op 19 april nog mee aan het korenfestival in Jisp en is op 30 oktober het Najaars-jubileumconcert daar waar het allemaal begon: het dorpshuis van Oostknollendam.
Tijdens de vergadering zijn er wat mensen in het zonnetje gezet en dat doen we hier graag ook nog even!
Allereerst ons bestuur: Annelies, Margaret, Nicoline en Noortje. De dames van de tombola : Bianca en Monique H. De kledingcommissie, die ervoor zorgt dat wij tijdens de concerten mooi op elkaar afgestemd zijn: Marjanne en Monique H. De koffiedames: Anneke en Joke. Websitebeheer: Olga. Social media en flyers/posters: Miranda. En natuurlijk, degene die onmisbaar is voor ons koor en door weer en wind vanuit Den Haag heen en weer tuft: onze Frank. Tot slot, ál onze koorleden. Zonder jullie is er geen koor. ❤️
Op naar de volgende 20 jaar!