28/05/2026
D-Recital Examen Trombone – Maarten 🎶
Op maandag 1 juni is het zover: Maarten geeft zijn D-recital examen op trombone! Een bijzondere en feestelijke avond waarin hij laat horen wat hij de afgelopen jaren muzikaal heeft ontwikkeld. Samen met verschillende muzikanten en begeleiders neemt hij het publiek mee in een gevarieerd programma vol mooie melodieën, technische uitdagingen, swingende ritmes en natuurlijk veel speelplezier.
Tijdens het concert zullen verschillende stijlen voorbij komen. Van klassieke werken van onder andere Ludwig van Beethoven en Alexandre Guilmant tot energieke kwartetstukken en swingende muziek met bigbandinvloeden. Ook speelt Maarten samen met pianist Marissa en met een trombonekwartet bestaande uit muzikanten met wie hij al jarenlang samenspeelt.
Het recital laat niet alleen de veelzijdigheid van de trombone horen, maar ook de passie en het plezier waarmee Maarten muziek maakt. Van gevoelige en lyrische stukken tot snelle technische etudes en vrolijke uptempo nummers — deze avond heeft voor iedereen iets bijzonders te bieden.
Naast de muziek staat de avond ook in het teken van samenwerking, gezelligheid en het vieren van een mooie muzikale mijlpaal. Familie, vrienden, muziekliefhebbers en iedereen die nieuwsgierig is naar een avond vol live muziek zijn van harte welkom om erbij te zijn en Maarten aan te moedigen.
🎺 Het belooft een gezellige, afwisselende en muzikale avond te worden die u niet wilt missen!
Ook optreden Maud Stronks (Bugel)
Op dezelfde avond zal Maud Stronks samen met orkest Crescendo Ratum een nummer ten gehore brengen op haar bugel. Op 27 mei heeft zij met succes haar D-examen behaald. Nog gefeliciteerd, Maud!