Floris Linskens The Brand

Floris Linskens The Brand To Register, Archive and Publish...

10/05/2024

Floris Linskens 2011 "T-shirt Design"

10/05/2024
KunstbiografieOm meteen met de deur in huis te vallen wil ik beginnen te zeggen dat het voor mij best een uitdaging is o...
28/04/2024

Kunstbiografie

Om meteen met de deur in huis te vallen wil ik beginnen te zeggen dat het voor mij best een uitdaging is om eens op papier te zetten hoe ik aan mijn schilderijen , inkt-tekeningen , en vroeger ook house / dance party decoratiedoeken gekomen ben. Eigenlijk ben ik er al tamelijk lang tamelijk intensief mee bezig en bijna alles wat ik doe en denk komt ergens wel bij Acultura uit. Ik heb de laatste tijd wel eens gedacht dat ik misschien beter onder mijn eigen naam kon gaan werken maar heb onlangs besloten toch onder de naam Acultura te blijven werken. Ik heb wel eens het gevoel dat sommige mensen bij de naam A-cultura zouden kunnen denken dat ik iemand ben die overal tegen is of dat ik op zijn minst iemand ben die graag met de kont tegen de krib aan sta. Toch is dit helemaal niet zo en dat zal ik hier proberen uit te leggen. De naam Acultura gebruik ik al vanaf 1994 en ik heb hem eigenlijk niet eens zelf verzonnen maar zo in de schoot geworpen gekregen. Een paar bekenden vroegen aan mij of ik geen logo of iets dergelijks kon ontwerpen voor een party organisatie die ze wilde oprichten en die de naam Acultura zou krijgen. Ik vond het meteen een erg mooie naam omdat hij voor mij voor iets stond dat ik zo vanaf 1992 zelf tijdens het ontdekken van de elektronische muziek met zijn bijbehorende house partys had beleefd en meende gezien te hebben. In die Jaren had ik een beetje het gevoel alsof deze subcultuur, zeker in het begin, een beetje buiten de gewone cultuur stond omdat in die dagen dit alles nog niet door de massa was ontdekt en er werd ook nooit wat van op TV of in de gangbare bladen over gezegd. Alleen in een paar magazines die begin jaren negentig het daglicht zagen en die door mensen waren opgericht die zelf ook zeg maar in de scene van toen zaten. Toen dus die bekenden van me zeiden dat die organisatie van hun niet door ging heb ik hun meteen gevraagd of ze het erg zouden vinden als ik dan de naam Acultura als synoniem zou gaan gebruiken. Omdat ze het dus niet erg vonden ben ik vanaf toen die naam gaan gebruiken. Ik heb altijd al, eigenlijk vanaf mijn eerste “feestje” wel al het gevoel gehad dat die house muziek niet klein zou blijven , maar dat het zo groot zou worden als het vandaag de dag is en hoogstwaarschijnlijk nog groter gaat worden in de toekomst, had ik toen eigenlijk niet vermoed. Vandaar dus dat de naam Acultura misschien niet meer zo goed past bij mij, omdat ik me toch ergens een house kunstenaar voel en het allemaal niet meer te vergelijken is met 1992/1993. Maar toch na lang overwegen heb ik besloten om toch onder dit synoniem te blijven werken. Het zou ook best jammer zijn als ik dit niet zou doen omdat ik in 1998 deze naam gedeponeerd heb bij het Benelux Merken en Modellen Bureau in Den Haag en dat is best een dure aangelegenheid.

Drie Flyers van drie erg vette feesten namelijk Pax Universalis georganiseerd op kerstavond 1993 door Gaultier Modern Dance Parties, Outland Records, Silly Symphonies, Piste de Dance en Fabulous in Houthalen in België. De volgende is de introductie party van toen Extrema nog alleen maar een blad was want zo zijn ze namelijk ooit eens begonnen. De derde Flyer is van de eerste Dance valley in 1995.
Genoeg nu over die naam dat is zo dacht ik wel een beetje duidelijk geworden. Ik wil graag ook nog vertellen wat voor een toeval het is dat ik überhaupt zo’n tekeningen en schilderijen maak zoals ik dus al achttien jaar maak. Ik heb overigens er ook een paar jaren tussen zitten dat ik bijna niets gemaakt heb maar het liet me in zo’n tijd toch nooit los, en elke keer na zo’n rustperiode had ik juist weer heel veel inspiratie, en vind althans ikzelf, ik met mijn stijl weer een stuk verder kwam. Ik heb nooit gedacht dat ik kunstenaar zou worden maar op een bewuste dag werd ik het door puur toeval. Het was namelijk zo dat mijn beste maat voor werk in het buitenland zat en ik me vaker als tevoren een beetje verveelde. Toen kwam er dus die dag dat ik op mijn slaapkamer wat aan het hangen was, ik woonde toen nog bij mijn ouders thuis, en ik op mijn bureautjes dat daar stond om huiswerk op te maken wat ik overigens nooit deed, en daar een passer, geo-driehoek, en liniaaltje zag liggen. Omdat er een zwarte Edding merkstift bij lag en een zwarte fijn schrijver, kwam ik in een totaal onbewust moment en meer van verveling eigenlijk op het idee om met deze voorwerpen een tekening te gaan maken. Omdat er dus een passer bij zat was de eerste handeling als vanzelf om een cirkel op het blad te tekenen, en terwijl ik dit deed kwam ik op het idee, vast omdat ik me al sinds mijn vroege jeugd erg interesseer heb in de oude Egyptische cultuur met zijn wel bekende hiërogliefenschrift en bijbehorend muur schilderingen in veel graven, en de mooie tekeningen van farao’s en Egyptische goden op papyrus rollen die twee , drie, soms vierduizend jaar bewaard zijn gebleven. Het denk ik bekendste teken is wel dat van het oog van Osiris, en dat ging ik als vanzelf als eerste in een kleinere cirkel die ik in die grote gezet had tekenen. Toen ik hier mee bezig was kwam ik op het idee om de ruimte die zo nog over bleef in drie gelijke delen van ieder 120 graden op te delen, en ik zou hier een paar van die symbolen in gaan tekenen die ik vaker samen met een klasgenoot van mij op ingekafte schoolboeken, op mijn boekentas, agenda, en menig schrift tekende als de les weer eens te saai was. Ik tekende dan vaak symbolen zoals het vredes teken , anarchieteken, sommige religieuze tekens, en ook wel gewoon bloemetjes met een lachend gezichtje erin enz. Toen het oog van Osiris klaar was en ik de cirkel waar die instond weer in een driehoek had geplaats waardoor je nog een mooi vormpje overhield om nog enkele symbooltjes in kwijt te kunnen. In de eerste vorm zetten ik een Griekse Alpha en Omega neer, die in het Christendom eigenlijk staan voor het begin en het einde der tijden. Zo word er van gezegd dat Jezus de Alpha en Omega is, het begin en het einde dus. Ik gebruikte ze overigens niet zo maar gewoon als theoretische symbolen voor het begin en het einde, ik denk van het heelal vanaf de oerknal tot de mogelijke eindcrack zoals sommige theoretische natuurkundige het voorspellen. Het is de vraag of als de uitdijing van het universum ooit minder snel zal gaan er nog genoeg materie over blijft die nog een beetje in elkaars buurt gebleven is zodat deze elkaar door toedoen van de zwaartekracht weer zou beginnen aan te trekken, en zodoende op een bepaald moment de snelheid die alle materie met de Big Bang heeft meegekregen tot een halt zou kunnen brengen, wat vervolgens na die ontzaglijk grote klap in het begin waardoor de tijd en ruimte begonnen zijn en vorm begonnen aan te nemen en er theoretisch door ontstaan waren tot een halt te roepen en vervolgens, niet zoals gewoonlijk uit elkaar blijven bewegen, weer zouden gaan samenklonteren tot misschien wel weer alle materie die er in het universum aanwezig is weer bij elkaar te brengen wat dus de Big Crack genoemd word, om vervolgens als dit zou gaan gebeuren natuurlijk op een bepaald moment weer een Big Bang te laten plaatsvinden. Sorry maar voor mij is het gewoon belangrijk om eens uit te leggen wat een simpel symbooltje voor mij allemaal kan betekenen en wat voor denkprocessen het bij mij teweeg brengt. Vervolgens zette ik in het volgende overgebleven vormpje een als een planeet identificeerbaar symbool wat door zijn ringen op Saturnus leek, natuurlijk om aan te geven dat processen als zoeven beschreven hun uitwerking ook op planeten zal hebben, zeker als er op zo’n planeet leven ontstaan zou zijn als bij ons op Aarde. In het overgebleven vlakje zette ik dus een Ying Yang teken met een plus en een min erbij. Dan komt bij mij gelijk de gedachte naar boven dat het hier zou kunnen handelen over of iets voor mij persoonlijk ook goed of slecht zou zijn als het gebeurde, of dat er een bigger picture aanwezig zou kunnen zijn die dit persoonlijke lot overtroefd en je ze de boel gewoon zo laat nemen als het is. Ik heb ergens gewoon het vertrouwen dat de schepping en het heelal wel weten waar ze mee bezig zijn, en dat kan zeker als ik mijn korte leven van 38 jaar tot nu toe afzet tegenover het feit dat het universum volgens radiografische metingen al zoiets van 13,7 miljard jaar oud is, met een marge van 1 procent. Ik heb even voor de gein 13,7 miljard gedeeld op mijn leeftijd van 38 jaar en daar komt een getal uit van 360 miljoen 526 duizend en 315 jaar uit. Vanaf de Big Bang is het dit getal aantal keren 38 jaar dat voorbij is gegaan. Dat laat zien hoe kort een mensen leven is maar het maakt het ook extra duidelijk wat wij als mensheid in de korte tijd dat we te leven hebben eigenlijk wel niet allemaal klaar kunnen krijgen. Voor mij worden mensen als Leonardo Da Vinci, Michelangelo, Galileo Galilei, Isaac Newton, Einstein, Watson en Crick maar ook mensen als Gandhi, Dr. Marten Luther King, Nelson Mandela, en ook mensen zoals Rembrandt van Rijn, Vincent van Gogh, Salvador Dali, Pablo Picasso, Escher, Bill Gates, Oprah Winfrey, Steven Spielburg, Steve Erwin, Harry Mulisch, Jean M Auel, Zacharia Sitchin, Erich von Däniken gewoon al wonderen op zichzelf. Toen ik die drie vormen had voorzien van deze drie symbolen bleef er in het midden van mijn eerste cirkel, weer een iets grotere cirkel over en had zodoende ruimte over voor wat anders. In mijn geval maakte ik om de zestig graden een soort flap die ik in zwart witte vlakjes opdeelde. Op dit moment begon zich de eerste keer een soort van kracht in me te ontwikkelen die me graag het eindresultaat wilde laten zien. Snel ging ik met de fijn schrijver en die Edding stift de boel inkleuren en al snel lag daar mijn achteraf gezien eerste Acultura tekening. Toen ik hem af had pakte ik hem in mijn handen en keek dat oog van Osiris eens aandachtig aan, en op dat moment kwam er een soort kracht over me die gewoon tegen me zei dat dit was wat ik voortaan moest gaan doen en dat ik de rest van mijn leven tekeningen zou gaan vinden die uit deze eerste tekening zouden groeien, ik behoefde ze enkel te tekenen en ze zodoende tot de werkelijke werkelijkheid te laten gaan behoren.
”Mijn eerste tekening die nog niet echt een echte titel heeft”.
Ik kwam er pas een jaar later of zo achter dat het een mandala was die ik getekend had maar daar heb ik me tot nu toe nog niet echt lang en diep in verdiept. Na mijn eerste veertig mandala’s tekende ik mijn eerste poppetje en hieruit volgde meerdere poppetjes, die de eigenschap hebben dat ze een soort van gezicht hebben waardoor het lijkt of ze leven, en ze hebben benen die op van alles kunnen steunen en staan, en natuurlijk hebben ze ook armen en handen waardoor je ze dingen, in mijn geval dus eigen gevonden symbolen, kunt laten vasthouden. Al snel in 1994 maakte ik mijn eerste echte schilderij. Ik had olieverf gekocht omdat ik dacht dat dat het beste was om mee te schilderen. Al snel kwam ik er echter achter dat acryl verf voor mijn stijl schilderijen veel gemakkelijker is omdat het veel sneller droog is bijvoorbeeld. Mijn eerste tien schilderijen hadden allemaal een zwarte achtergrond en de tekening was dan van meestal 2 kleuren die elkaar dan raakten omdat ze langs elkaar lagen.

Schilderij 1 : Driehoek van materie.
Schilderij 2 : Landkaart der waarneming.
Schilderij 3 : Samsara forever.

Op een dag in 95 kocht ik eens een doek van 1 meter bij 1 meter en ik veranderde iets aan hoe ik tot dan toe gewerkt had. Ik zocht namelijk naar een soort van skelet in mijn design wat ik dan zwart maakte, de achtergrond en figuren die binnen dat skelet wit bleven kregen dan ook een felle kleur. Meteen toen ik dit eerste schilderij af had wist ik dat ik weer een stapje verder was gekomen en heb daarna in 1995 begin 1996 een serie van 28 schilderijen gemaakt in die stijl en die een beetje bij elkaar paste. In die tijd heb ik er toen naast een titel ook nog een zin bij gezet, iets dat ik tegenwoordig niet meer doe. Die zinnen kwamen op een soort van surrealistische manier tot stand. Ik keek gewoon naar het schilderij en de combinatie van symbolen en waar ze voor stonden op de manier hoe ze binnen de compositie geconfigureerd waren gaf mij de intuïtie dat er dan vanzelf een zin uit mijn gedachten kwam. Het leek wel alsof de schilderijen met mij communiceerde, en het ging allemaal als vanzelf. Rond die tijd leerde ik DJ Vibe die voor Luxor in Arnhem de feesten van club Looney verzorgde. Hij had wat van mijn tekeningen gezien en zei mij dat hij samen met een vriend van hem van plan was om feesten te gaan geven onder de naam Club Stargate. Hij zou het met die vriend van hem bespreken en dan zouden we wel verder zien. Ik trok echter gelijk mijn stoute schoenen aan en omdat ik bij de naam Stargate meteen een tekening voor mijn geestesoog kreeg heb ik die ook maar meteen getekend. Toen ik DJ Vibe de keer daarop tegen kwam zei ik hem dat ik het ontwerp voor het logo van Club Stargate al af had en heb het hem laten zien. Zijn vriend vond het eigenlijk meteen ook een erg goede tekening en het ging dus zo dat ze die tekening ook daadwerkelijk zijn gaan gebruiken voor Club Stargate die zijn feestjes meestal in Luxor hield maar ook af en toe bij Pebbles in Apeldoorn of ergens anders in Arnhem. 1 keer hebben we ook een bootparty gehouden die over de Waal vaarde en in 97 hebben ze ook 1 keer een party in Het Kolpinghuis in Nijmegen gegeven. Toen die eerste tekening meteen zo goed werd gevonden werd mij gevraagd of ik niet ook grotere doeken kon maken om op die Stargate feesten op te hangen. Na eerst 1 keer voor Club Looney een proef avond gehad heb waar ik toen noch vooral mijn schilderijen uit 1995 had hangen. Ik had een kleine proef gedaan waarvan ik niet wist of het wel zou werken. Ik heb namelijk wat stukken dikker tekenpapier aan elkaar geplakt en daar toen een tekening zoals ik die maak op gezet en vervolgens heb ik dit met een stanley mes uitgesneden waardoor je een sjabloon kreeg. Toen ik die eerste keer zag dat dit zo goed werkte heb ik daarna een hele dikke stapel groot karton gekocht en ben ijverig gaan sjablonen maken. Ik heb toen in 1995 en 1996 zoveel sjablonen gemaakt dat ik opeens vierhonderd m2 decoratiedoek had.

Expositie schilderijen en eerste kleine deco doeken voor Club Looney in Luxor in Arnhem op 25 Mei 1995, Het Club Stargate logo met op de achterkant nog een andere tekening op 20 Juli 1995, en Schilderijen op het podium achter een band op een P funk party in Paradiso in Amsterdam op 4 Mei 1996.
Omdat ik in die tijd zelf ook nog erg veel uitging kwam ik gaandeweg steeds meer mensen tegen die ook feestjes organiseerde en die, nadat ik ze foto’s opgestuurd had van mijn decoraties bij Club Stargate, vaak ook 1 en vaak ook meerdere feesten met mijn doeken wilde aankleden. Zo heb ik in de jaren 1996, 1997 voor Zodiak Commune een paar keer Dynamo vol heb gehangen en twee jaar op rij de Liquid Foundation parties voor hun verzorgd heb die ook in het Nijmeegse Kolpinghuis werden gegeven. Op een gegeven moment heb ik voor hun zelfs een feest met voornamelijk nieuwe doeken gedecoreerd dat een heus Acultura feest was met flyer en al.

Acultura © party voor Zodiak Commune in Dynamo in Eindhoven op 16 Nov 1996, en Liquid Foundation 96 voor Zodiak Commune in het Kolpinghuis in Nijmegen op 28 Sep 1996, en een foto bij een party recensie in de Basic Groove met DJ Mark Zodiak met een Acultura © longsleaf aan
Acultura © party decorations voor Club Stargate in Luxor Arnhem, op Liquid Foundation 1996 in het Kolpinghuis in Nijmegen voor Zodiak Commune, Eindhoven Techno City op Queensday voor Zodiak Commune in Dynamo Einhoven in 1997, Voor Phantasia op kerstavond in Nighttown Rotterdam in 1997 en Liquid Foundation 1997 voor Zodiak Commune in Het Kolpinghuis in Nijmegen.

Toen vlak voor kerst 1997 kwam ik de eigenaar van de organisatie Phantasia ergens tegen. In die tijd had ik in de garderobe altijd wat materiaal liggen om mensen te laten zien wat ik zoal deed. Zo ging dit ook bij hem en voor ik het wist moest ik hun kerstavond feest in Nighttown in Rotterdam aankleden. Daarna heb ik via via nog wat feesten gedaan voor jongens uit het zuiden die het gewoon leuk vonden om af en toe een feestje te organiseren. Voor hun heb ik toen in zomer 1998 een Sunday Pool Party gedaan met vooraf de avond tevoren een Pre Pool Party. In 1999 heb ik voor deze mensen ook nog een erg vet feest op kasteel Hoensbroek gedecoreerd, en dat is gewoon een echt kasteel. Tussen deze bezigheden door deed ik ook nog wat kleinere feesten voor verschillende mensen waar ik ook veel plezier aan gehad heb. Toen ook in 1998 dacht ik van, ik heb aardig wat grote locaties gedaan en ik had altijd nog een hoop materiaal over waar geen plek meer voor was omdat alles al helemaal vol hing. Het telefoonnummer van ID&T had ik zo gevonden en nadat ik ze wat spullen opgestuurd had zat ik een week later bij hun op kantoor. Daar kwamen weer twee opdrachten uit waarvan 1 mijn eerste en eigenlijk enige Gabber feest is dat ik gedecoreerd heb en dat was Hardcore Trilogy in Sportpaleis Kardinge in Groningen. Het ander feest was echter erg interessant want ze vroegen mij om de VIP ruimtes van Mysterieland in de Jaarbeurs in Utrecht met mijn deko doeken vol te hangen en ja zelfs daar had ik teveel doeken om op te hangen terwijl het toch twee best grote zalen waren.

VIP ruimtes Mysteryland in de Jaarbeurs in Utrecht voor ID&T op 11 Mei 1998, Pre Pool Party en A Sunday Pool Party voor Ome Jo bij de Hitjesvijver in Heerlen op 25 Aug 1998, en Contrasts voor Party Du Chateau op Kasteel Hoensbroek op 22 Mei 1999.
Daarna is er eigenlijk een beetje de klad in gekomen omdat ik door omstandigheden op de 1 of andere manier me gewoon niet meer aanbood en met andere dingen bezig was. Ik ben al die tijd wel blijven schilderen en vooral 2003 was een erg produktief en voor mijn gevoel heb ik mijn stijl toen weer uitgebreid. Wat wel altijd hetzelfde is gebleven is dat ik altijd alleen maar lijnen zet met een passer of liniaal waardoor je als het ware zoals ik dat noem lijnen krijgt zonder karakter omdat ze altijd de passer volgen of de liniaal en mijn geest en onderbewustzijn ergens geen invloed hebben op hoe zo’n lijn er eigenlijk uitziet want ze zijn immers altijd perfect recht of cirkelvormig. Dan zit hierin ook nog iets dat ik het vertellen waard vind en dat is dat ik denk dat ik het mannelijke en vrouwelijke met die rechte lijnen en cirkels bij elkaar breng waarbij dan de cirkeltjes natuurlijk staan voor het vrouwelijke en de rechte lijnen voor het mannelijke. Na 2003 was voor mij 2007 tot en met 2009 ook erg productief tijd waarin ik pas echt de diepte indook. Soms was dit zelfs te diep en kwam ik er niet altijd meer helemaal ongeschonden uit maar dat is gelukkig vandaag de dag weer een stuk beter.

Drie schilderijen uit 2003 met de titels “Vrij en los” , “Zouden Aliëns komen” , en “X + Y = Oneindig.

1 Schilderij uit 2006 met de titel “De wereld is een ideeën machine” , en twee schilderijen uit 2007 met de titels “Gewoon een mooie boom” en “Doen wat je doen moet”.
Sinds een paar jaar ga ik ook naar de Kunstwerkplaatsvenray.nl dat is een stichting waar mensen die een keertje er niet meer zelf uitkwamen gewoon kunstenaar kunnen zijn en ik ga daar nog steeds erg graag twee tot drie dagdelen in de week naar toe. Ik denk dat het zo wel misschien een beetje duidelijker is geworden hoe ik in verhouding sta tot mijn werk en ga er dan maar een eind aan proberen te brouwen. Ik wil nog wel effe kwijt dat ik sinds ik wat actiever ben op Hyves en Facebook ik toch twee serieuze opdrachten weer binnen heb gesleept waarvan er eentje echt een jongensdroom is die uit komt. Ik kan helaas nog niet vertellen wat dit precies is maar dat zal in de komende weken wel duidelijk worden want ik ga het vast en zeker breed uitmeten op mijn sites op het internet. Onder deze tekst zijn wat linkjes te vinden waar te zien is wat ik zoal gedaan heb in het verleden en er staan ook veel schilderijen, inkt tekeningen, en foto’s van die decoraties van jaren geleden op staan. Ik hoop dat het niet een langdradig te lang verhaal is geworden maar het is voor mij gewoon niet eenvoudig blijkbaar om dit in een paar woorden allemaal te zeggen. Dan wens ik voor de rest nog iedereen het beste en al het geluk voor de toekomst toe en misschien zien we elkaar wel weer een keertje ofline.

Met vriendelijke groet, Floris Linskens (Acultura © )

Twee foto’s genomen op de kunstwerkplaatsvenray. Binnenkort is er daar weer open dag maar dat laat ik nog wel weten via Hyves en facebook. Mensen kunnen natuurlijk komen kijken want er zijn zeker meer kunstenaars daar die erg mooie dingen maken en de koffie en frisdrank is gratis.

( Critical Paranoid Method ! )

Timespacevehickle Art Studio/Gallery

Many paintings and art objects in various styles
in stock !

Prices for Art Objects from 75 Euro !

Paintings :

20 cm x 20 cm = Euro 200
30 cm x 30 cm = Euro 300
40 cm x 40 cm = Euro 400
50 cm x 50 cm = Euro 500
60 cm x 60 cm = Euro 600

Etc....Etc....Etc....

Floris Linskens
06 457 965 13
[email protected]

Floris Linskens Modern Paintings
Floris Contemporary Mixed Media Artworks
Floris Contemporary Diary Of A Psychonaut
Floris Linskens Decorating Artist
Floris Linskens The Brand
Floris Linskens Stage Design
Flowercity Underground Tribals
MET3M('Psychose') ( Art Photography !

Artikel 27 - Een ieder heeft het recht om vrijelijk deel te nemen aan het culturele leven van de gemeenschap, om te genieten van kunst en om deel te hebben aan wetenschappelijke vooruitgang en de vruchten daarvan.
Een ieder heeft het recht op de bescherming van de geestelijke en materiële belangen, voortspruitende uit een wetenschappelijk, letterkundig of artistiek werk, dat hij heeft voortgebracht

Ithaka

O Met3m(Psychose)
O Anoiksis
O Katharsis
O Analysis
O Apokatastasis

Ithaka O Ithaka

( Floris Linskens )

Visual Artist/Art Decorator/Wannabe Creative Writer Floris Linskens

Floor(is) ( Family, Good Friends, Friends & Acquaintances )
5ir Ol F ( Original "Germanic/The Netherlands, Holland Timelord" and fully auto Initiated 33 degree wizard and the one of a kind and one and only unique auto initiated 44 degree Heelholder and most beloved & hated mascotte, and, and or, sometimes nessecary 1000 things rag, of The United International Tt Freemasonry Golf FL 1972 and 2002 Ven* and Underground ( Metamentamassa ! ) Movement )
Floori5 Lin5ken5 ( The Netherlands, Holland, Amsterdam & Rotterdam 1950-2050 Post Modern Contemporary Artist )
FALHL ( The Unknown Artist )
/\ < \/ \ T \/ R /\ ( Contemporary Paintings & Art Design & Art Decoration & Stage Design )
MET3M ( Art Photography )
Oproffesor ( Wannabe Creative Writing )
Ishman(u) ( Original Stuffcrew Venray Member )
FloorIsh ( Grand Little Ed's Gang Member )
Amisjtaradam ( Urban Electronic Derwisj and Khemmet Suphy )
Obelix De Mucho Toros ( Highly Classified ! )
Che Flooro Rosso ( Since 1998 )
Crazy Henkie ( The 17 Lost Years ! )
Gilgameshdoekoe The Great ( Since 2011 )
Dachkilana Mandala Sadhu ( Flowercity Underground Tribals )

Fields of expertise

Dutch Coffeeshopculture Expert
Soulmoving and Metempsychose Expert
Dutch Nineties House Expert
( O ) Word Concretism Expert
Filology/Archeoantropology ( PXVA ) Expert
Aphrodisiacums Expert
Experience Expert
Archeotheology Expert
Psychotropica Expert
Psychonautica Expert

Languages Spoken

Venrods ( Limburgian )
Zaerums ( Limburgian )
Wieërts ( Limburgian )
Dutch ( The Netherlands, Holland, Amsterdam & Rotterdam )
English
German
French
Turkish

pages I Manage

Floris Linskens The Brand
Floris Contemporary Diary Of A Psychonaut
Floris Linskens Decorating Artist
Floris Linskens Modern Paintings
Floris Contemporary Mixed Media Artworks
Floris Linskens Stage Design
Floris Linskens Surrealistic Drawings
Floris Linskens Digital Art Compositions
The Secret Academy
MET3M
Flowercity Underground Tribals
Flowercity Underground
Globointernettopolis
Studio Timespacevehickle
The Allias Project
Yes
Autodidactic Filology
O l A Key
Free Floris Linskens
Impressions 2017
Impressions 2018
Sir Oll F
De man die het schrijven uitvond
King Florerick the Great
Performance Art Without a Title
Prohibitie Waanzin
Partij Divers
O Cultura
Bond Voor Genotsmiddelengebruikers
War on War on Drugs
Smokers Liberation Front
Lost In Dance Festival
The New Promised Land
Gilgameshdoekoe the Great
Church of House Music
De Week Van Het Genotsmiddel

MAVO Diploma
HAVO Diploma
Middenstands Diploma

"Ad Fontes, Ad Facts"

( Secret Academy )

Artikel 27 - Een ieder heeft het recht om vrijelijk deel te nemen aan het culturele leven van de gemeenschap, om te genieten van kunst en om deel te hebben aan wetenschappelijke vooruitgang en de vruchten daarvan.
Een ieder heeft het recht op de bescherming van de geestelijke en materiële belangen, voortspruitende uit een wetenschappelijk, letterkundig of artistiek werk, dat hij heeft voortgebracht

Happy >*< To The Greatest Family and to All !

😉 🙂 ❤

Right Auto Psycho Analysis ----> With a clear ( From "Auto Induced Regression" )and concious mind undergoing a fully Processed "Individuation" and "Deretardation Proces" that was started up in the first Palace from reading more then a thousand Sundray books and pieces of literature, combined with being busy concentrated creative for more than 10000 hours, that further lead towards moments of Active "Active Imagination" ( Discovered by C.G. Jung ) which through and due to Manifestations of "Clear Outer Unconcious Projection" Became/become(s), of course only in the right and certain circumstances later to be defined, a possibility, and, and or, controlled reality ( Think of "Playing with The Clouds" ( Discovered by Paulo Coelho ) or "Playing with The Sunlight between The Tree Leaves" ) because it is superviced constantly concious, of course only if their would be a need for, or if it could or should be, nessecary, by "The Critical Paranoid Method" ( Discovered by Maestro Salvador Dali )

TTFT 2018

Floris Linskens 2018

25/08/2017

Acultura 2014 "Temple of Planets" ( Exo included ) ( Mixed ) 100 cm x 100 cm

Acultura © 2014 "Blubb..." ( Acrylic on Canvas ) 30 cm x 40 cm
17/06/2016

Acultura © 2014 "Blubb..." ( Acrylic on Canvas ) 30 cm x 40 cm

Acultura ©  2014 "Orange Renaisscance Man" ( Acrylic on Canvas ) 30 cm x 40 cm
17/06/2016

Acultura © 2014 "Orange Renaisscance Man" ( Acrylic on Canvas ) 30 cm x 40 cm

Adres

Venray

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Floris Linskens The Brand nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen

Type