18/06/2026
Soms moet je gewoon even met je handen in de klei zitten…
Laatst ben ik begonnen aan een serie vissen van klei. Twee exemplaren mochten als eerste de oven in, puur als test. Want tussen een idee en een eindresultaat kan er tijdens het bakken en glazuren nog van alles gebeuren.
Maar wat ben ik blij verrast! De kleuren, de vorm, de uitstraling… alles kwam precies samen zoals ik had gehoopt. Hoe leuk is het als een test niet alleen slaagt, maar je verwachtingen zelfs overtreft? Nu kriebelt het natuurlijk om verder te gaan met de rest van de serie…
Inmiddels zwemmen ze niet in het water, maar tussen de planten in de tuin. 🌿
En eerlijk? Er kan altijd nog wel een visje bij. Of twee. Of drie… 😉
glazuren tuingeluk vrolijketuin gemaaktmetdehanden creatiefleven